1.4 TSI Co to za część urządzenie? pytam bo "stuka"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piknikos
    Classic
    • 2010
    • 9

    1.4 TSI Co to za część urządzenie? pytam bo "stuka"

    sebu, najlepiej to sobie kup kabelek nawet głupiego viakena kkl usb za 25 zł do prostych diagnoz wystarczy.
  • Piotr AMP
    Rider
    • 2009
    • 250

    #2
    1.4 TSI Co to za część urządzenie? pytam bo "stuka&quot

    Mam pytanie do zorientowanych a sądze, że są tacy.
    Co to za część, urządzenie, za co odpowiada ?
    Patrząc na przód, jest to urządzenie po lewej stronie. Stukania nie słychać tak bardzo na zewnątrz przy włączonym silniku podczas otwartej maski bo trochę zagłusza ale w środku w okolicach schowka, i wogóle w środku, dośc mocno słychać, po paru minutach od odpalenia samochodu. Samochód ma przejechane 32 tys km.
    Proszę spojrzeć na załączone fotografie.
    Załączone pliki
    Pozdrawiam
    Piotr

    Komentarz

    • Cordi
      Drive
      • 2010
      • 92

      #3
      Piotr AMP, to pompa ABS zintegrowana z centralką sterującą, ale tam nie ma prawa nic "stukać" kiedy samochód stoi :shock:

      Komentarz

      • Piotr AMP
        Rider
        • 2009
        • 250

        #4
        Zamieszczone przez Cordi
        Piotr AMP, to pompa ABS zintegrowana z centralką sterującą, ale tam nie ma prawa nic "stukać" kiedy samochód stoi :shock:
        a jednak stuka, muszę z tym jechać. No chyba że jeszcze jest cos za tą pompą co może głośno pracować.
        Pozdrawiam
        Piotr

        Komentarz

        • kobar76
          Classic
          • 2010
          • 36

          #5
          mam stukanie (terkotanie) tak jakby spod schowka, na niskich obrotach (jak na światłach stanę) po dotknięciu gazu ustępuje i też sie zastanawiam co to moze być , i tylko na rozgrzanym,

          Komentarz

          • Piotr AMP
            Rider
            • 2009
            • 250

            #6
            Zamieszczone przez kobar76
            mam stukanie (terkotanie) tak jakby spod schowka, na niskich obrotach (jak na światłach stanę) po dotknięciu gazu ustępuje i też sie zastanawiam co to moze być , i tylko na rozgrzanym,
            tak, właśnie też tak mam - na postoju na wolnych obrotach, umowilem się już w serwisie, na jutro, Pan posłuchał dziś ale jak zawsze nie wiadomo co to jest, a wstepna diagnoza taka, że to może jakiś plastik, ale to bzdura moim zdaniem, zobaczymy jutro.
            Pozdrawiam
            Piotr

            Komentarz

            • dontak
              Rider
              • 2008
              • 586
              • Octavia III combi (5E5)
              • DKZA 2.0 TSI 190 KM

              #7
              A może jest to "urządzenie" od recyrkulacji spalin, czy jakoś tak to się nazywa. Słyszalne przede wszystkim na wolnych obrotach gdy silnik osiągnie odpowiednią temp.
              OIII 1.2 TSI 105 KM

              Komentarz

              • Piotr AMP
                Rider
                • 2009
                • 250

                #8
                Zamieszczone przez dontak
                A może jest to "urządzenie" od recyrkulacji spalin, czy jakoś tak to się nazywa. Słyszalne przede wszystkim na wolnych obrotach gdy silnik osiągnie odpowiednią temp.
                nie wiem, byc moze, ale nie stukało do tej pory i zaczeło samo i tak napewno nie może być
                Pozdrawiam
                Piotr

                Komentarz

                • bobasek
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 326

                  #9
                  Zamieszczone przez dontak
                  może jest to "urządzenie"
                  bez wątpiena to jest pompa ABS
                  w moim aucie ten podzespół żył własnym życiem do momentu wymiany uszkodzonego czujnika ABS - co ciekawe raz działał a za chwilę już był zonk, na początku obstawiałem łożysko ale jednak padł czujnik
                  jeszcze jedna ciekawostka - kontrolka ABS zapalała się tylko na chwilę i to dość rzadko (raz na 150km)
                  u Ciebie zapala się "lampka"??
                  5,5l/100

                  Komentarz

                  • Piotr AMP
                    Rider
                    • 2009
                    • 250

                    #10
                    Zamieszczone przez bobasek
                    Zamieszczone przez dontak
                    może jest to "urządzenie"
                    bez wątpiena to jest pompa ABS
                    w moim aucie ten podzespół żył własnym życiem do momentu wymiany uszkodzonego czujnika ABS - co ciekawe raz działał a za chwilę już był zonk, na początku obstawiałem łożysko ale jednak padł czujnik
                    jeszcze jedna ciekawostka - kontrolka ABS zapalała się tylko na chwilę i to dość rzadko (raz na 150km)
                    u Ciebie zapala się "lampka"??
                    nie zapala się lampka, przy przeglądzie 30 tys. km nic nie wychwycili na komputerze, mam nadzieje ze podpinali

                    [ Dodano: Sro 02 Mar, 11 08:58 ]
                    Byłem dzis w serwisie z moim stukaniem po prawej stronie słyszalnym od srodka.
                    Okazało się, po drugiej wizycie w serwisie, że to przewody paliwowe w podłużnicy. 30 minut pracy i auto cichutkie jak należy, mam nadzieję, że juz nie będzie tego terkotania z przodu pod schowkiem.
                    Jeśli ktos ma ten przypadek mam nadzieję, że diagnoza pomoże.
                    Pozdrawiam
                    Piotr

                    Komentarz

                    • idas
                      Elegance
                      • 2006
                      • 828

                      #11
                      Jak wytlumiono te przewody paliwowe? Uzyli tych specjalnych gumek? Jesli tak to pamietasz moze ich nr?
                      VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                      VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                      Komentarz

                      • Piotr AMP
                        Rider
                        • 2009
                        • 250

                        #12
                        Zamieszczone przez idas
                        Jak wytlumiono te przewody paliwowe? Uzyli tych specjalnych gumek? Jesli tak to pamietasz moze ich nr?
                        Nie mam pojęcia co zastosowali, nie interesowałem się szczegółami.
                        Pozdrawiam
                        Piotr

                        Komentarz

                        • jefry
                          Rider
                          • 2009
                          • 411

                          #13
                          witaj w klubie pada ci Pompa ABS... jedz to zrób jak najszybciej... prawdopodobnie pojawią ci sie zaraz kontrolki na desce rozdzielczej ABS / ASR / hamulca recznego ....

                          Skoda Octavia II 2.0TDI 16V BKD v. Elegance.

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            #14
                            Byłem dzis w serwisie z moim stukaniem po prawej stronie słyszalnym od srodka.
                            Okazało się, po drugiej wizycie w serwisie, że to przewody paliwowe w podłużnicy. 30 minut pracy i auto cichutkie jak należy, mam nadzieję, że juz nie będzie tego terkotania z przodu pod schowkiem. Jeśli ktos ma ten przypadek mam nadzieję, że diagnoza pomoże.
                            W swojej O2FL 1.4TSI rok 2010 również mam ten wkurwiający rezonans na wolnych (schowek prawy przód).

                            Dziś byłem w ASO i na szczęście był serwisant, który jest bardzo komunikatywny i powiedział mi, że SKODA POLSKA przygotowuje case do wymiany przewodów paliwowych, które wpadają w rezonans na wolnych (rezonans uzależniony jest od ciśnienia paliwa).

                            Dotychczasowe naprawy przez niektóre ASO to rzeźbienie w gównie, bo są to metody prób i błędów.

                            Doradził mi, żebym chwilę poczekał, będzie case jak to ogarnąć, to wtedy wszystko ładnie opanują.


                            btw
                            Taka sama akcja jest/będzie w Golfie 6 1.4 TSI (tam wymieniają filtr paliwa).
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • idas
                              Elegance
                              • 2006
                              • 828

                              #15
                              A kiedy bedzie potwierdzenie takiej akcji?
                              W VW jeszcze nic nie ma (w ubieglym tygodniu bylem na przegladzie i 0 akcji serwisowych).
                              VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                              VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                              Komentarz

                              • LUKI
                                RS
                                • 2005
                                • 5776

                                #16
                                idas mój kolega Golf 6 1.4TSI rok 2009 w zeszłym tygodniu był w ASO i wymiana filtra paliwa

                                również rezonans przewodów paliwowych




                                btw

                                element, przez który jest rezonans





                                żółta strzałka
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz

                                • Piotr AMP
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 250

                                  #17
                                  Zamieszczone przez LUKI
                                  idas mój kolega Golf 6 1.4TSI rok 2009 w zeszłym tygodniu był w ASO i wymiana filtra paliwa

                                  również rezonans przewodów paliwowych




                                  btw

                                  element, przez który jest rezonans


                                  Obrazek


                                  żółta strzałka
                                  no ja tam właśnie jak widać założyłem taką "gąbeczke" bo też mi się zdwało, że to się tłucze, i jeśłi nawet to się tłukło to problem leżał po stronie przewodów paliwowych gdzieś wewnątrz, jak juz kiedys pisałem.
                                  Pozdrawiam
                                  Piotr

                                  Komentarz

                                  • Ceed1
                                    Rider
                                    • 2012
                                    • 461

                                    #18
                                    Panowie mam prośbę. Nie mogę znaleźć gdzie jest dokładnie opisane to terkotanie przewodów paliwowych łącznie z TPI w 1,4 TSI. Może ktoś podrzucić linka?

                                    Komentarz

                                    • jamesbondzio
                                      L&K
                                      • 2009
                                      • 1174
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                      #19
                                      Ceed1, tutaj jest jeden temat ale nie chce mi sie go całego czytać żeby znaleźc ;-)



                                      nowy filtr paliwa musi miec ciśnienie 6.6 bara,
                                      stukaja tez luźne przewody paliwowe pod maską po prawej stronie, poczytaj...
                                      kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                      teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                      Komentarz

                                      • Ceed1
                                        Rider
                                        • 2012
                                        • 461

                                        #20
                                        Dzięki jamesbondzio. Szukam wszystkiego o tym terkotaniu bo miałem już to naprawiane a dzisiaj od nowa dudni.

                                        Komentarz

                                        • octavia14tsi
                                          Classic
                                          • 2014
                                          • 2

                                          #21
                                          Re: 1.4 TSI Co to za część urządzenie? pytam bo "stuka&

                                          Zamieszczone przez Piotr AMP
                                          Mam pytanie do zorientowanych a sądze, że są tacy.
                                          Co to za część, urządzenie, za co odpowiada ?
                                          Patrząc na przód, jest to urządzenie po lewej stronie. Stukania nie słychać tak bardzo na zewnątrz przy włączonym silniku podczas otwartej maski bo trochę zagłusza ale w środku w okolicach schowka, i wogóle w środku, dośc mocno słychać, po paru minutach od odpalenia samochodu. Samochód ma przejechane 32 tys km.
                                          Proszę spojrzeć na załączone fotografie.
                                          Witam jestem tu nowy tak ze niewiem gdzie mozna wtracic sie do tego tematu,ale moge pomoz poniewaz sam mialem ten problem klekotanie z przodu z prawej strony,juz myslalem ze to rozrzad ale to tylko przewody paliwowe gdzies stukaja w tunelu prowadzoncym przewody od zbiornika. najlepiej to sprawdzic tak poprosic o pomoc 2 osobe zamknac w kabinie a samemu delikatnie ruszac przewodami paliwowymi do czasy az terkotanie ucichnie ja poprostu wcisnalem go 05 cm do srodka i usztywnilem papierem i problem z glowy jak wroce do pl. to podjade do aso by zlikwidowali to.
                                          lukasz tsi

                                          Komentarz

                                          Pracuję...